Întrebări frecvente

Mai jos se află cele mai frecvente întrebări şi răspunsuri. Dacă nu îţi sunt de ajutor, adresează-te Serviciului nostru de Clienţi.


Warning: file_put_contents(2005_cache/ujrandi_2011_szo_gyik.php): failed to open stream: Permission denied in /opt/storage01/www/primalove.ro/www/ujrandi_2011_includes/szo_gyik.php on line 82
Abonament
Avantajele abonamentului Platinum
Dacă eşti abonat Platinum, poate să-ţi scrie şi o persoană care nu este abonată. Dacă vizitezi/favorizezi un neabonat, atunci acesta poate da click pe tine. Totodată, apari în mod evidenţiat pe site, pentru ca neabonaţii să ştie că tu eşti persoana căreia îi pot scrie.
Ce este abonamentul care se reînnoieşte?
Abonamentul care se reînnoieşte înseamnă că este suficient să treci o singură dată prin procesul de abonare. Când expiră, sistemul nostru reţine automat, în conformitate cu perioadele abonamentului respectiv, suma necesară pentru perioada următoare.
Ce să fac dacă nu funcţionează abonamentul meu?
Dacă ai plătit cu succes şi tot nu ai abonament, reîmprospătează pagina, respectiv prezintă-te din nou la sistemul de căutare al partenerului. Dacă tot nu funcţionează, adresează-te serviciului nostru de clienţi, unde colegii noştri vă ajută să rezolvaţi eventualele probleme.
Cum mă pot abona?
Te poţi abona din Meniu, de la Abonare. Am încercat să îţi facem cât mai simplă procedura abonării, astfel încât să nu întâmpini dificultăţi. În prezent am introdus trei servicii de plată: prin card bancar, prin SMS şi prin paysafe. Pe pagina noastră, plata prin card bancar este modul de plată general recomandat, pentru că are cele mai multe avantaje (poate fi chiar cu 25% mai ieftin faţă de plata prin SMS). Poate fi utilizat pentru plata la orice abonament PrimaLove. Este un mod rapid şi sigur, comod, având şi posibilitatea reînnoirii. Este sigur, tranzacţia are loc printr-un canal securizat. Procesul de plată pe internet este tot atât de simplu ca şi într-un magazin. Se poate plăti în orice moment al zilei.
Cum pot modifica abonamentul?
Modificarea pachetului se poate face oricând, dar anterior trebuie să renunţi în toate cazurile la reînnoirea abonamentului. Aceasta este condiţia fundamentală, pentru a te putea încadra în alt pachet de abonament. Altfel pentru trecerea la alt pachet, trebuie să expire perioada pachetului actual.
Cum pot renunţa la reînnoirea abonamentului?
Poţi să renunţi la reînnoire din Meniu, de la Abonare. Dacă abonamentul tău este cu reînnoire, alegi Renunţare.
De ce este bine să am abonament?
Cu ajutorul abonamentului poţi să ai acces la funcţii suplimentare pe pagină. Poţi să vezi cine ţi-a văzut profilul, poţi scrie mesaje tuturor, poţi vedea cine te-a pus ca Favorit, poţi salva setările de corespondenţă şi de filtrare, sau poţi să setezi de la cine doreşti să primeşti mesaje.
Căutare
Ai primit prea multe sau prea puţine rezultate după căutare?
În cazul în care există prea multe găsiri şi nu vrei să le vezi pe toate, poţi să utilizezi căutarea detaliată, accesând filtrele de căutare. Aici poţi seta alţi parametri de căutare, în acest fel poţi restrânge lista de căutări. În cazul în care există un număr prea mic de găsiri, în filtrul din partea de jos a listei poţi să ştergi din condiţii. Cu ajutorul acestui filtru poţi să lărgeşti sau să restrângi lista.
Ce trebuie să fac dacă nu primesc niciun rezultat la căutări?
În acest caz se recomandă să se seteze alte condiţii de căutare. De cele mai multe ori, utilizatorii îşi setează condiţii foarte multe şi stricte, ajungând să primească foarte puţine rezultate la căutare, sau chiar deloc.
Cine poate să-mi vadă profilul?
Este important să ştii că paginile de date ale femeilor pot apărea în cursul căutării numai pentru bărbaţi, iar cele ale bărbaţilor, numai pentru femei. Adică în căutări tu nu-ţi poţi vedea propriul profil. Sub partea de Concurs de frumuseţe poţi vedea câţiva utilizatori de acelaşi sex.
Cum pot bloca pe cineva? Ulterior cum pot debloca?
Dacă blochezi pe cineva, persoana respectivă nu îţi va mai putea trimite mesaj şi nu îţi va mai vedea profilul. Poţi să blochezi chiar din cadrul corespondenţei dintre voi, de la Blocarea utilizatorului. Tot de aici se face deblocarea. (de la Delocarea utilizatorului). Dacă vrei să vezi lista de persoane blocate, o găseşti din Meniu, de la Căutare şi din Legături, în josul paginii este "Ai blocat". De asemenea, poţi debloca şi direct de pe profilul persoanei respective.
Cum pot căuta pe cineva după nume sau identificator PrimaLove?
Căutarea pe Identificatorul de pe PrimaLove o poţi face de la Căutare/Căutare detaliată/ Pe profiluri.
Cum pot găsi persoana potrivită mie pe PrimaLove?
La opţiunea "Căutare" din meniu poţi selecta filtrele de căutare conform criteriilor tale. Completarea acestor date este foarte importantă, pentru că pe baza lor îţi poţi găsi partenerul potrivit ţie. Dacă vrei să ai mai multe condiţii, alegi "Căutare detaliată". Pe butonul de Căutare apar profilurile persoanelor care corespund cerinţelor tale. De asemenea, dând click pe butonul de ştergere poţi anula toate caracteristicile de căutare setate până atunci.
Cum pot pune pe cineva ca Favorit şi apoi să îl şterg?
Dacă doreşti să indici un utilizator ca Favorit, poţi face asta selectând Favorit, de pe profilul persoanei respective. Lista Favoriţilor tăi o poţi vedea din Meniu/Legături/Favoriţii tăi. Poţi alege "Lista completă", dacă vrei să îi vezi pe toţi. Dacă vrei să înlături o persoană de la Favorit, poţi face asta direct de pe profilul său, de la aceeaşi iconiţă de la care l-ai selectat ca Favorit.
Cum pot să-mi organizez rezultatele căutării?
Există mai multe posibilităţi pentru organizarea rezultatelor căutărilor tale: după vârstă, după nume, în funcţie de data înregistrării pe pagina noastră, după ultima intrare a utilizatorului sau pur şi simplu pot să apară întâmplător.
Cum pot salva criteriile de căutare?
Poţi salva de pe butonul "Salvare căutării" şi poţi pune un nume acelei căutări. Dacă vrei să salvezi mai multe căutări, trebuie să le numeşti diferit. Condiţiile stabilite de tine rămân la Căutările tale salvate.
Cum pot şterge pe cineva dintre Favoriţii mei?
Lista celor pe care i-ai indicat ca Favoriţi poţi să o consulţi de la Legături/Favoriţii tăi. Dacă vrei să îi vezi pe toţi, bifează "Lista completă". Poţi şterge pe cineva de la Favorit chiar şi de pe profilul lui, de pe iconiţa de la care l-ai bifat ca Favorit.
De ce este important să completez "Pe cine caut"?
Poţi căuta oricând conform condiţiilor deja salvate: ceea ce ai salvat la rubrica "Pe cine caut" poate fi văzut în meniu la "Căutare", dacă bifezi opţiunea "Corespunde pentru tine."
De ce nu pot să văd utilizatorii de acelaşi sex?
PrimaLove oferă utilizatorilor săi posibilitatea de a-şi găsi sufletul-pereche, de a avea parte de o relaţie serioasă şi de o dragoste sinceră. Utilizatorii pot vedea numai persoanele de sex opus. La Concurs de frumuseţe poţi vedea câţiva dintre utilizatorii de acelaşi sex, respectiv clasamentul lor actual.
La ce este bună căutarea pe judeţe şi cum o pot folosi?
Din căutarea detaliată poţi alege din ce judeţ vrei să fie persoana pe care o cauţi sau la ce distanţă. (de la 10 până la 500km departe de tine). Această opţiune nu face altceva decât să te ajute în cadrul preferinţelor tale.
Filă de date
Am acces la corespondenţa mea cu un alt utilizator?
Da. Corespondenţa voastră apare sub butonul "Scrie-i". Dacă unul dintre voi a trimis celuilalt mesaj, dând click aici, are acces direct la corespondenţă în ordinea cronologică.
Avantajele abonamentului Platinum
Dacă eşti abonat Platinum, poate să-ţi scrie şi o persoană care nu este abonată. Dacă vizitezi/favorizezi un neabonat, atunci acesta poate da click pe tine. Totodată, apari în mod evidenţiat pe site, pentru ca neabonaţii să ştie că tu eşti persoana căreia îi pot scrie.
Ce înseamnă procentul că îţi corespunde şi îi corespunzi?
Corepunde pentru tine: comparaţia dintre setările tale (de la "Pe cine caut") şi datele celuilalt este prezentată procentual. Cu cât procentul este mai mare, cu atât mai mult vă potriviţi.
Cum îmi dau seama că o fotografie nu e publică?
Dacă pe imagine apare un lacăt, înseamnă că fotografia nu este publică. În cazul în care doreşte, persoana respectivă îţi poate trimite poza în mesaj, unde o poţi vedea în mărime completă.
Cum pot bloca pe cineva? Ulterior cum pot debloca?
Dacă blochezi pe cineva, persoana respectivă nu îţi va mai putea trimite mesaj şi nu îţi va mai vedea profilul. Poţi să blochezi chiar din cadrul corespondenţei dintre voi, de la Blocarea utilizatorului. Tot de aici se face deblocarea. (de la Delocarea utilizatorului). Dacă vrei să vezi lista de persoane blocate, o găseşti din Meniu, de la Căutare şi din Legături, în josul paginii este "Ai blocat". De asemenea, poţi debloca şi direct de pe profilul persoanei respective.
Cum pot să denunţ pe cineva?
Dacă vrei să denunţi pe cineva, mergi pe profilul persoanei respective şi dai click pe semnul exclamării din dreapta sus. Dacă acea persoană ţi-a scris un mesaj jignitor sau crezi că desfăşoară o activitate ilegală sau în neregulă, sau după părerea ta nu este el în fotografie, anunţă-ne! Este foarte important ca în asemenea caz să denunţi acel profil şi să ne trimiţi şi mesajul pe care l-ai primit, sau orice altceva legat de asta. Dacă după părerea ta în imagine este altcineva sau este vreo persoană publică, şi nu utilizatorul dat, atunci trimite şi o dovadă (o pagină de pe internet de unde reiese clar, o poză, orice altă dovadă) de unde ne putem convinge şi noi. După ce am primit sesizarea ta, luăm măsuri.
Cum ştiu când s-a înregistrat cineva sau a intrat ultima dată?
Cu ajutorul abonamentului poţi vedea aceste informaţii, respectiv câte mesaje necitite are cineva. Aceste informaţii sunt foarte importante, pentru că în acest fel poţi vedea cât de activă şi cât de serioasa este persoana respectivă.
De ce nu pot vedea toate fotografiile în format mare de pe profilul altcuiva?
Pentru a vedea toate fotografiile, ai nevoie de abonament– în acest caz fotografia primară de profil a celuilalt utilizator este vizibilă în mărime mare, şi dând click pe ea poate fi văzută mai mare. Fără abonament poţi vedea numai o fotografie mică şi celelalte fotografii nu pot fi văzute deloc.
De ce văd la o persoană o caracterizare, iar la alte persoane nu?
Pentru că pe profilul unei persoane apar numai acele informaţii, pe care le-a completat respectiva persoană. Dacă nu vezi completată o anumită parte pe profil, înseamnă că nu a completat încă datele acolo.
Mesaje
Avantajele abonamentului Platinum
Dacă eşti abonat Platinum, poate să-ţi scrie şi o persoană care nu este abonată. Dacă vizitezi/favorizezi un neabonat, atunci acesta poate da click pe tine. Totodată, apari în mod evidenţiat pe site, pentru ca neabonaţii să ştie că tu eşti persoana căreia îi pot scrie.
Cui îi pot trimite mesaje?
Pentru a putea trimite mesaje, în primul rând ai nevoie de abonament. În acelaşi timp, utilizatorilor Platinum poţi să le scrii şi dacă nu ai abonament.
Cum îţi salvezi mesajele în ciornă?
La scrierea mesajului alegi Salvarea ciornei, iar în acest fel poţi salva mesajul început. O poţi regăsi în Mesaje/Ciornă.
Cum pot ataşa o fotografie la mesajul pe care îl trimit?
Când scrii mesajul, poţi ataşa orice fotografie de pe profilul tău. Chiar înainte de trimiterea mesajului poţi alege fotografia.
Cum pot bloca pe cineva? Ulterior cum pot debloca?
Dacă blochezi pe cineva, persoana respectivă nu îţi va mai putea trimite mesaj şi nu îţi va mai vedea profilul. Poţi să blochezi chiar din cadrul corespondenţei dintre voi, de la Blocarea utilizatorului. Tot de aici se face deblocarea. (de la Delocarea utilizatorului). Dacă vrei să vezi lista de persoane blocate, o găseşti din Meniu, de la Căutare şi din Legături, în josul paginii este "Ai blocat". De asemenea, poţi debloca şi direct de pe profilul persoanei respective.
Cum pot fi blocate mesajele de la un utilizator?
În partea de sus a corepondenţei dintre voi, în dreapta, este "Blocarea utilizatorului". După ce ai selectat asta, persoana respectivă nu îţi va mai putea vedea profilul pe site şi nu îţi va mai putea da mesaje.
Cum pot să-mi organizez mesajele?
Poţi vedea mesajele dacă sunt trimise, primite sau salvate în ciorne, din Meniu de la Mesaje. Poţi consulta separat rubricile mesajelor la Intrări, Ieşiri şi Ciorne. Scrisorile pot fi organizate dând click pe Status. Succesiunea de vizualizare: mai întâi prezintă mesajele noi, apoi cele la care deja s-a răspuns, şi în final mesajele citite. Dând din nou click pe Status, ordinea se inversează şi poţi vedea inversul clasamentului de mai sus.
Cum pot şterge mesajele?
Fiecare mesaj poate fi şters din meniu la Mesaje. Poţi intra la corespondenţa dintre tine şi persoana respectivă şi ştergi mesajul/mesajele pe care le vrei dând click pe X din dreapta fiecărui mesaj. Dacă vrei să ştergi toată conversaţia, bifezi "Ştergerea corepondenţei".
De ce nu pot trimite mesaje tuturor?
Fără abonament poţi scrie şi răspunde numai utilizatorilor Platinum. În meniu, la Abonare, găseşti un tabel comparativ în care vezi cine şi la ce are dreptul. Recomandăm cumpărarea unui abonament deoarece în acest fel poţi scrie oricărui utilizator, respectiv răspunde mesajelor scrise de aceştia.
Unde găsesc testul pentru "Cheia inimii sale"?
Testul pentru "Cheia inimii sale" se găseşte pe pagina destinatarului, sau din mesaje (dacă utilizatorul este deja acolo într-o conversaţie cu tine)
Profil
Ce fel de fotografii putem accepta?
Fotografiile încărcate pot fi numai în format jpg, în care să apari tu, să fie clară şi să ţi se vadă faţa. Fotografiile cu copii, desenele, imaginile cu conţinut erotic etc. nu vor fi acceptate. Fotografiile nu pot conţine inscripţii cu date personale. (de ex. număr de telefon, adresă de e-mail, URL-uri care să promoveze alte pagini, etc.) Pot fi acceptate numai fotografii de calitate acceptabilă, care să nu utilizeze efecte, în care să fii uşor de recunoscut. Prin cele menţionate anterior protejăm utilizatorii noştri faţă de fotografiile false.
Ce înseamnă că o fotografie nu e publică?
Dacă în pagina de date a unui utilizator vezi textul "Cere o fotografie", înseamnă fie că utilizatorul nu a încărcat fotografia lui , fie că şi-a setat fotografia să nu fie publică, adică o va comunica numai celor cărora doreşte. Cele două tipuri sunt indicate de câte un icon diferit. Dacă fotografia cuiva nu este publică, ţi-o poate trimite ataşată la mesaje. Se recomandă să fie încărcată o fotografie publică, pentru că în acest fel socializezi mai uşor. În schimb, dacă tu nu doreşti să apară o fotografie de-a ta pe pagină, atunci se recomandă să încarci o fotografie care nu este publică, pe care o vei trimite cui doreşti.
Ce se întâmplă după modificarea datelor ?
Pagina ta este revizuită nu numai după înregistrare, ci şi după fiecare modificare. Nu uita că pe profil nu pot figura adresă, număr de telefon, e-mail, Skype, MSN, etc. Aceste date nu pot fi prezentate, iar moderatorii noştri nu vor accepta modificările. În termen de 24 de ore de la modificare, pagina ta trece la verificare.
Cum este o fotografie bună?
Încarcă o fotografie cu tine în realitate. A prezenta o imagine falsă a ta nu se cuvine, iar pe de altă parte acţiunea poate fi considerată un abuz la datele personale. Dacă te întâlneşti cu cineva, tot se va afla că nu erai ceea ce ai vrut să pari. În acest fel vă scutiţi reciproc de eforturi inutile. Merită să încarci mai multe fotografii cu tine – astfel ceilalţi vor avea o imagine mai exactă despre tine şi profilul tău. Este recomandat să încarci fotografii de calitate bună. Fotografiile la o rezoluţie mică sau ceţoase îţi pot reduce şansele în rândul celorlalţi. Ca fotografie primară alege o poză de aproape – astfel pe lista de găsiri poţi fi bine văzut şi la format mic. Nu încărca fotografii nud sau prea provocatoare. Acestea nu sunt acceptate de către moderatorii noştri.
Cum îmi pot seta o poză de profil pe pagina mea?
După moderare, apare sub fotografie un punct de meniu de setare. Aici poţi seta dacă o fotografie să figureze ca fotografie primară sau nu.
Cum pot încărca o fotografie pe profilul meu?
Poţi încărca o fotografie din Meniu, de la Profil. Sub "Profilul tău" şi "Fotografiile tale", alegi "Editare/încărcare". Dacă totuşi nu doreşti să încarci fotografia pe care ai încărcat-o, dând click pe setări sub fotografie, poţi şterge fotografia. Dacă vrei să editezi fotografia, poţi face asta tot dând click pe setări, astfel poţi mări, micşora sau deplasa fotografia.
Cum pot să fac modificarea datelor?
Poţi modifica datele din meniu de la "Datele tale", dând click pe butonul de editare. Acolo poţi accesa datele pe care le-ai introdus la înregistrare şi le poţi schimba. În cazul în care modificarea datelor tale nu a fost reuşită, verifică deasupra paginii dacă nu se află un mesaj suplimentar de eroare.
De ce este important să completez "Pe cine caut"?
Poţi căuta oricând conform condiţiilor deja salvate: ceea ce ai salvat la rubrica "Pe cine caut" poate fi văzut în meniu la "Căutare", dacă bifezi opţiunea "Corespunde pentru tine."
De unde ştiu câte persoane mi-au văzut profilul?
Statistica pe care o poţi găsi sub meniu arată de câte ori a apărut profilul tău pe monitorul persoanelor de sex opus. Acest număr poate fi foarte mare, pentru că o persoană te poate vedea chiar şi de mai multe ori. De asemenea, se poate şi şterge din sistem şi astfel nu se va afla pe lista celor care te-au văzut.
Relaţii
Cum pot evalua pe cineva cu steluţe?
Evaluarea se face direct de pe profilul persoanei respective, din dreapta unde apar steluţele. În funcţie de ce părere ai, îi poţi da de la 1-5 steluţe, în baza cărora se realizează clasamentul de plasare în concursul de frumuseţe de pe pagina principală.
Cum pot pune pe cineva ca Favorit şi apoi să îl şterg?
Dacă doreşti să indici un utilizator ca Favorit, poţi face asta selectând Favorit, de pe profilul persoanei respective. Lista Favoriţilor tăi o poţi vedea din Meniu/Legături/Favoriţii tăi. Poţi alege "Lista completă", dacă vrei să îi vezi pe toţi. Dacă vrei să înlături o persoană de la Favorit, poţi face asta direct de pe profilul său, de la aceeaşi iconiţă de la care l-ai selectat ca Favorit.
Cum pot vedea cine s-a uitat la profilul meu?
Poţi vedea cine ţi-a vizitat profilul din meniu de la Legături. Acolo ai rubricile cu cine te-a văzut, cine te-a văzut şi nu ai observat, cine te place. Aceste funcţii sunt legate de abonament.
De ce nu pot vedea pe cei care m-au văzut sau mă plac?
Ca să vezi cine ţi-a vizitat profilul şi cine te-a plăcut, ai nevoie de abonament. În cazul în care doreşti să vezi aceşti utilizatori, poţi să te abonezi din meniu de la Abonare.
Utilizarea site-ului
Ce este hibernarea?
Hibernarea înseamnă îngheţarea profilului. Astfel, pentru ceilalţi apari ca utilizator şters. Această setare este avantajoasă în cazul în care nu doreşti să afişezi profilul tău pentru o perioadă scurtă, iar urmând să îl reutilizezi. În acest caz rămân valabile datele şi setările tale. Atenţie! Abonamentul tău nu poate fi îngheţat, în perioada de hibernare abonamentele expiră şi se reînnoiesc.
Cum funcţionează recomandarea?
Pe baza activităţii tale şi a activităţii altora, sistemul recomandă utilizatori care te-ar putea interesa. În căutare, bifând "Corespunde pentru tine" poţi lista pe acei utilizatori care corespund setărilor tale (de la "Pe cine caut")
Cum pot evalua pe cineva cu steluţe?
Evaluarea se face direct de pe profilul persoanei respective, din dreapta unde apar steluţele. În funcţie de ce părere ai, îi poţi da de la 1-5 steluţe, în baza cărora se realizează clasamentul de plasare în concursul de frumuseţe de pe pagina principală.
Cum pot trimite LoveSMS?
Cu LoveSMS poţi lua legătura cu ceilalţi şi fără abonament. Sunt câţiva paşi foarte simpli, iar mesajul tău se va trimite direct pe telefonul mobil şi pe e-mailul persoanei dorite. 1. De pe profilul destinatarului, dai click pe "Trimite LoveSMS!" 2. Scrie textul pe care vrei să îl primească persoana respectivă. Mesajul tău poate conţine chiar şi 450 caractere. Te rugăm să nu utilizezi în mesaj caractere speciale şi paragrafe diferite – acestea nu pot fi gestionate de majoritatea telefoanelor şi există posibilitatea de a nu fi trimise. 3. Plata o poţi face şi cu ajutorul portofelului tău PrimaLove, dacă soldul portofelului tău este suficient pentru trimitere. În cazul în care soldul tău este insuficient, îl poţi reîncărca. De asemenea, poţi trimite prin SMS. Dai mesaj la numărul afişat şi primeşti înapoi un cod pe telefon, pe care îl vei scrie la "Scrie aici codul primit:" Mesajul va fi trimis destinatarului prin e-mail şi – dacă a pus numărul de telefon – trimitem şi prin SMS.

Serviciul clienţi

E-mail

Serviciul nostru de Clienţi va răspunde în termen de 24 de ore la adresa de e-mail pe care ai dat-o. La sfârşitul săptămânii şi în zilele de sărbătoare trimiterea răspunsului poate dura mai mult timp.
Serviciul nostru de clienţi poate fi accesat şi prin e-mail, de luni până vineri, între orele 9:00 - 17.00, la adresa:
info@yeslove.ro
Identificatorul tău Primalove.ro:
Te rugăm să îl menţionezi Serviciului de Clienţi.
Versiunea pentru mobil >
Închidere

Am uitat parola